1 juni

Datum: 2013-06-01 - Tid: 10:58:52 Kategori: Vardag
 
Idag är det lördag och även första juni, ny månad och sommarlov snart. Ska bli så himla skönt faktiskt. Kommer nog börja uppdatera mer då, för har verkligen ingenting att skriva om nu, därför har jag inte uppdaterat på hela veckan. Förlåt för det, men that's life. I veckan så har det hänt en del saker, var på Ösmo marknaden i söndags, va på grönan i tisdags osv. Har inte varit på skolan på hela veckan nästan, var där i ungefär 2,5 h i tisdags sen gick jag hem & har varit hemma resten av veckan. Så ska bli riktigt skönt att skolan börjar på måndag, haha. Nu har jag bara tre "vanliga" skoldagar med lektioner sen har jag mentorsdag och sen städdag om jag inte tror fel och sen sommarlov. Gud så skönt! Men nu ska jag ta & svara på era fina kommentarer. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek