Nu är jag tillbaka!

Datum: 2013-08-31 - Tid: 18:22:30 Kategori: Vardag
 Repost bild. 
 
Efter att inte ha uppdaterat på nästan hela sommaren så är jag nu äntligen tillbaka! Har inte uppdaterat på hela sommarlovet för jag inte har haft någon inspiration, lust eller tid till att blogga. Har hänt en hel del i sommar, både bra och dåliga saker.  Det kommer komma upp bilder från lite saker som har hänt i somras senare ikväll eller imorgon tror jag! Ska redigera dom först. Just nu sitter jag och väntar på att överförningen med bilder från kameran ska bli klar så jag kan börja redigera bilder och börja med en överraskning till er. Har knappt några bilder på mig själv på datorn för har rensat bland bilderna, så har tagit ett par styckna för en stund sedan. Skönt med lite nya bilder!
 
Som många vet så började jag i 9an precis, och det är redan väldigt mycket läxor och ansvar. Har inte direkt fått massa läxor, utan tar hem saker jag inte hinner med på lektionerna för att hänga med och inte komma efter i skolans planering. Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt, svara på kommentarer etc. Kommer gå upp lite tidigare vissa dagar då jag håller på med bloggen, fixa tidinställda inlägg, svarar på kommentarerna osv. Det är bara för att jag ska hinna med skolan, läxor, ta hand om min kanin jag fick i somras, vara med vänner osv. Jag kommer ha fullt upp helt enkelt! ;) Jag har tyvärr inte så mycket mer att säga just nu. Senare ikväll eller imorgon så kommer det upp bilder som jag tagit i somras och även en överraskning som ni kommer att gilla! ;) So stay tuned babes! ;) XOXO, Erica

Kommentarer
Postat av: ella

super gullig blogg, söt design! kika gärna in på mig och lämna gärna en kommentar vad du tycker ! :)

2013-09-27 @ 10:59:29
URL: http://ellathomas.forme.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek