Längesen

Datum: 2013-11-13 - Tid: 14:14:38 Kategori: Vardag
Bild från ett tag sedan..
 
Det var verkligen ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen. Men det har hänt en del saker, varit mycket i skolan och sånt. Har helt enkelt inte haft tid och ork att blogga så har lagt bloggen åt sidan ett bra tag men nu är jag äntligen tillbaka och kommer nog stanna för gott! ;) För blogga är det jag verkligen vill göra, jag älskar att blogga men det har varit ganska jobbigt den senaste tiden.. Kommer börja uppdatera som vanligt igen nu, åtminstone försöka mitt allra bästa, kanske inte blir helt perfekt uppdatering direkt utan de kommer sakta men säkert.
 
Kan väll berätta lite om min dag bara för att liksom? ;) Gick i skolan fram tills vid 11 tiden då jag åkte hem för hade lunchrast/håltimme ända fram till 13:15.. På bussen tappade jag min mobil så jag fick några sprickor bredvid hemknappen, sjuuukt irriterande verkligen. Men sånt som händer. Somnade i soffan vid ungefär halv ett och vaknade när min mamma skrev till mig på facebook för 20 minuter sedan kanske. Missade ändå bara en lektion så gör inte så särskillt mycket egentligen. Ska snart sätta mig och plugga, ligger en del efter i skolan nämligen. Om jag hinner idag så ska jag även ta lite nya headerbilder och påbörja en ny design, haft min nuvarande så länge. XOXO, Erica

Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

sv; detsamma. inget speciellt, själv?:)

2013-11-13 @ 17:57:01
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Isa

Fina bilder:)
jobbigt å tappa mobilen så den går sönder:/

Sv: Tack desamma:)
har tagit det lugnt bara själv då?:)

2013-11-13 @ 22:32:21
URL: http://isajohansson.blogg.se
Postat av: Mary

ikväll ska jag bara ta de lungt o se film sj då? :)

2013-11-14 @ 12:22:50
URL: http://maryphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek