Tillbaka...

Datum: 2013-09-26 - Tid: 21:08:54 Kategori: Vardag
Jag har inte uppdaterat på ett bra tag, vilket syns på statistiken.. Men har verkligen inte orkat för har inte mått särskilt bra, hänt en hel del saker under tiden jag inte har bloggat. Men nu är jag tillbaka och tänkte börja blogga bättre än vad jag gjorde förut! :D Jag är verkligen super taggad på att börja blogga igen och har även sååå himla många ideér just nu. Tänkte göra en haul på det jag handlat/fått nu på sommarlovet, längesedan jag gjorde videos haha! Det blir självklart i flera delar så den inte blir jätte lång! Men ska fixa lite saker inför skolan imorgon så vi hörs senare eller imorgon, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek