Look at us now, we only got ourselves to blame It’s such a shame.

Datum: 2013-05-21 - Tid: 19:09:54 Kategori: Vardag
Sitter just nu på en tjejkväll och bara tar det lugnt och försöker samla mig. Hänt lite saker idag så mår inte så himla bra. Idag har uppdateringen varit kass för jag hann inte göra tidinställda inlägg igår, hände en del och så. Ska göra tidinställda när jag kommer hem ikväll om jag orkar eller så går jag upp imorgon bitti och gör dem, jag börjar vid tio imorgon och ska ändå upp rätt så tidigt! Har inte så himla mycket mer & säga just nu. Iallafall ingenting speciellt. Svarar på alla era kommentarer ikväll eller imorgon, ska vara social med dom andra nu! XOXO

Kommentarer
Postat av: ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏

Allt bra idag? :)

2013-05-22 @ 11:11:53
URL: http://isabellafelicia.blo.gg/
Postat av: Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,vlogg

sv: nej såg inte på esc eftersom ingen av oss här är intresserad av det och jag är sådan som somnar alltid i mittspelet på esc så har gett upp hoppet :D

2013-05-22 @ 20:17:58
URL: http://mandacecilia.blogg.se
Postat av: Lotta

Sv: Just nu finns det fyra säsonger men det kommer att komma en femte också! Jag såg precis det sista avsnittet på säsong 4 och man blev verkligen taggad på en ny säsong :D:D

2013-05-23 @ 17:50:41
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: jessy

Kolla in på min blogg kl15.00 har gjort ett tidsinställt inlägg som jag tror du kommer vilja se :)

2013-11-14 @ 13:21:13
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek