Lördags kväll..

Datum: 2013-12-14 - Tid: 19:56:19 Kategori: Vardag
 
Här var det en väldigt dålig uppdatering, men samma ursäkt igen, har inte haft tid. Har packat en hel eftersom jag flyttar redan på Torsdag den kommande veckan, alltså om 5 dagar.. Dock så flyttar bara jag och min mormor följer med som sällskap för jag ska kunna baka och lite sånt inför julen. Skönt att bara få vara för sig själv en stund också. Sen har jag varit sjuk hela denna veckan osv. Haft fullt upp helt enkelt! Har även funderingar på att starta upp en helt ny blogg med min syster, eller rättare sagt vi var as taggade på det och skapade bloggen och allt och jag började på designen men vi har inte haft ork att tagit bilder och nu är vi osäkra på om vi ska blogga tillsammans eller inte. Men det återstår och se. Jag tänkte börja blogga igen hur som helst. Men vet som sagt inte om det blir på denna blogg eller om jag startar en ny med min syster. Vi hade en hel del planer tillsammans om hur vi skulle "bygga" upp allt osv.. Nog om det..
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har nyss ritat klart en teckning jag påbörjade igår kväll när jag var super uttråkad och hade ingenting att göra. Har börjat rita otroligt mycket den senaste tiden, kommer lägga upp bilder på teckningar jag ritar här på bloggen men ännu "oftare" och mer "WIP" (Work in progress) osv på min insta, byericanylund. Så följ mig där för är mer aktivare där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek