Always be your own hero, even your shadow leaves in the darkness

Datum: 2013-11-21 - Tid: 15:27:51 Kategori: Vardag
 
Har inte uppdaterat på hela 3 dagar trotts att jag lovade mig själv att jag skulle börja blogga igen för det är det jag verkligen vill. Jag älskar att blogga, jag älskar att få fina peppande kommentarer men jag allra mest så älskar jag er, mina bloggläsare. Men orken och inspirationen till att uppdatera har inte riktigt funnits där, eller den har funnits någonstans inom mig men har inte riktigt hittat den. När jag väl är inne på hemsidan & har börjat att skriva så flyter allt på.. Men inspirationen är på botten, får försöka fixa inspiration på något sätt..
 
Slutade redan vid 11:30 idag eftersom jag och Daniella valde att plugga spanska efter våran SO-lektion hade slutat så vi slapp ha rast i mer än 3 timmar och sen åka tillbaka till skolan för 1 timmes lektion. Älskar skolan ibland, speciellt när vi får sluta tidigare.. Skulle egentligen ha slutat vid halv fem idag men blev en del förändringar, vilket jag absolut inte alls kan klaga på.. Borde sätta mig och börja plugga, har prov i Biologi igen på tisdag, matteprov på tisdag & en inlämningsuppgift som inte ens är påbörjad tills imorgon. Noll koll på skolan helt enkelt.. Måste börja använda mig av min almanacka jag fick av min älskade mamma när skolan började.. Uppdate later cuties! :)
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Söt blogg :)

Svar: Tack så mycket :)
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2013-11-22 @ 16:46:12
URL: http://fames.se/akehs/

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek