Whatever you do, good or bad, some people will have something negative to say.

Datum: 2013-11-23 - Tid: 15:40:13 Kategori: Vardag
Får bli ett bild löst inlägg eftersom jag inte kan ladda upp någon bild eller ens bifoga en från arkivet, måste vara något fel på blogg.se. Kom hem för ungefär 2 timmar sedan från Gymnasiemässan, var där med mamma och tittade på olika gymnasium. Fastnade för ett och är helt kär typ haha! Ska på deras öppet hus nu på onsdag kväll och se om det fortfarande känns lika bra när jag är i skolan osv. Eleverna verkar vara hur trevliga & underbara som helst, och lärarna med för den delen.. Blev riktigt taggad på gymnasievalet osv när jag stod och pratade med dem och det är ju väldigt positivt. Känns verkligen som det är en skola för mig.
 
Förlåt för att det inte blev några tidinställda inlägg men de hände lite saker igår.. Men ska sätta mig redan nu och göra tidinställda inlägg för veckan så jag slipper tänka på det imorgon för då blir det plugg hela dagen.. Ikväll så ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, kanske ska träffa en kompis men vi får se om jag orkar. Känner mig så himla trött och seg just nu, hoppas bara att jag inte börjar bli sjuk för har varit hemma tillräckligt mycket från skolan den senaste tiden.. Vad ska ni göra ikväll? :) XOXO

Kommentarer
Postat av: jessy

SV; Är inga problem alls och tack själv sweetie! :)

2013-11-25 @ 19:50:20
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek