Skola

Datum: 2013-10-01 - Tid: 15:52:35 Kategori: Vardag
Tänkte slänga upp ett litet snabbt inlägg bara, har inte bloggat sedan i fredags, förlåt för det! Sitter just nu på svenska lektion och håller på att jobba med formellt brev, verkligen super tråkigt. Slutar om 30 min då åker jag nog hem och pluggar inför mitt SO-prov som jag har imorgon. Äntligen helg för mig imorgon, sköööönt! :) Ska fortsätta jobba nu så jag blir klar så jag inte behöver sitta på fredags kväll & ha panik för att jag inte är klar och att de ska vara inskickat på fredag senast. Kommer eventuellt upp en videoblogg senare idag, so stay tuned babesXOXO, Erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra en rome tour och smink videoklipp

Svar: Ja det kan jag nog göra! :)
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2013-11-12 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek