Ibland är allting perfekt i flera dagar i sträck. Ibland så faller jag tillbaks helt slagen & knäckt.

Datum: 2013-11-17 - Tid: 19:14:43 Kategori: Vardag
 
Har försökt laddat upp bilder i nästan en timme nu, och äntligen så funkade det! :) Sitter just nu i soffan med datorn i knät och äter en clementin, sjukt gott. Ska snart gå & duscha, sen blir det solsidan och ett avsnitt av Gossip Girl och sen försöka sova trotts att det är helmåne, haha.

Har inte uppdaterat på hela helgen men har pluggat en hel del då jag har prov på tisdag, en kompliteringsuppgift som ska vara klar imorgon som jag inte ens börjat med knappt och har även engelskaläxor som jag inte är klar med men som skulle varit inne för ett par veckor sedan. Jag har även hjälpt mamma att packa för vi flyttar vid jul, ska bli såå skönt verkligen. Längtar för den delen också. Måste även hinna göra tidinställda inlägg tills imorgon, åhh så mycket att göra innan sängdags. Längtar faktiskt så sjukt mycket tills imorgon då jag troligtvis får hem mina hunters som mamma beställde åt mig i torsdags kväll, överlycklig tjej verkligen! Men ska börja fixa med tidinställda inlägg tills imorgon så jag har det gjort.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek