Det gör ont att veta, men lika ont att undra.

Datum: 2013-05-20 - Tid: 14:09:42 Kategori: Vardag
 
Kom hem från skolan vid tio tiden, har varit hemma sen dess. Hade världens huvudvärk och mådde illa så stannade hemma istället. Har försökt plugga hela tiden, men har inte gått så värst bra, ska fortsätta plugga om en stund tänkte jag. Har en hel del läxor att göra denna vecka, två prov denna vecka också. Skönt att det bara är ungefär 15 skoldagar kvar för mig innan sommarlovet, riktigt nice faktiskt! :) Just nu gör jag inte så mycket, sitter och lyssnar på musik & tar de lugnt. Ska snart börja svara på era kommentarer och sedan sätta mig och plugga igen. Ska försöka bli klar med min engelska som skulle varit inne för flera veckor sen, så jag kanske har någon chans att få ett betyg i engelska..  Wish me luck babes! ;)
 
Har stora planer på att starta en frågestund, men vill veta vad ni tycker om det. Inge roligt om man knappt inte får några frågor och samma frågor nästan. Tänkte även svara i ett videoinlägg då, vad tror ni om det sötnosar! Kommentera så jag vet! :)

Kommentarer
Postat av: bella

inga speciella, har skola, träna, plugga och sånt. Själv da? :)

2013-05-20 @ 14:27:09
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se
Postat av: J

sv:
jodå,sj ?:)

2013-05-20 @ 15:22:08
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Ellinor

SV: Taack så mkt! Desamma! :)

Denna vecka blir det stallet o träna mkt, ska även ut o spring några ggr, durå? :)

2013-05-20 @ 19:56:52
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, jag älskar Vampire Diaries!! :D Har du sett sista avsittet ännu?? :) och det låter som om du haft en helt underbar helg :)

2013-05-21 @ 07:19:49
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek