PLUGG..

Datum: 2013-09-27 - Tid: 14:47:29 Kategori: Vardag
Kom precis hem från Haninge centrum, åkte dit lite snabbt med mormor och tittade på lite saker. Sitter just nu i sängen med iPaden i knät och ska börja plugga lite tänkte jag :) Funderar på att filma haulen innan jag pluggar så det är lite ljusare än om jag gör det efter jag pluggat, men orkar inte springa runt och leta efter allt för allt ligger verkligen utspritt i hela lägenheten.. Så typiskt mig.. 

Har planer på att åka till Nacka Forum imorgon för fina Ulrik Munther spelar då, men vi får se om jag orkar, har nyss varit sjuk. Men ska börja plugga nu så jag blir klar någon gång med alla läxor, haha.. XOXO, Erica Nylund 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek