Lycklig tjej!

Datum: 2012-12-22 - Tid: 21:33:28 Kategori: Foto - Porträtt
Hej älsklingar! Har inte uppdaterat på två dagar men har inte haft tid. I torsdags kom min kompis hit och sov här ända tills idag och igår så åkte jag och pappa och köpte en systemkamera, en Canon eos 600D! :D Blev verkligen över lycklig, så nu kommer jag verkligen uppdatera super bra igen! Det ända negativa är att jag inte har något photoshop så kan ju inte redigera bilderna, men får lösa det på något sätt, hihi! Tänkte lägga upp lite bilder som jag tog idag lite senare ikväll, så bloggen inte blir helt död som den varit nu ett bra tag.. Men kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt nu under jul och nyår men kommer bli en hel del tidinställda inlägg såklart! Vad gör vi? NU KÖR VI!
 

Canon eos 600D 18-55mm,

Kommentarer
Postat av: ava miranda

sv: härligt och man blir så glad av alla snälla och fina kommentarer! :>
förlåt för att jag svarar nu men har verkligen inte haft tid och varit upptagen :/

2012-12-23 @ 11:09:19
URL: http://avamiranda.blogg.se
Postat av: bella

Åh, superfin blogg! Älskar den :D

Har du lust kan du väl kolla min också och kanske skriva en liten kommentar?

2012-12-23 @ 12:29:44
URL: http://bellaslife.blo.gg
Postat av: Bismillah

Fin bild :)


Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek