Restaurang mys!

Datum: 2012-12-01 - Tid: 22:53:15 Kategori: Vardag
Bjuder på tre bilder från kvällen..
 
Kom hem från stan för ungefär 30 minuter sen, har varit och ätit kinesisk mat på Bamboo Garden med mamma, syster, mammas pojkvän och hans dotter, rekommenderar verkligen den restaurangen om man ska äta kinesisk mat, super gott och bra service och trevlig personal! :) En toppen restaurang alltså! Ska snart gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon bitti, först ska jag till min pappa en snabbis vid tolv tiden sedan ska jag iväg till stan och träffa en kompis som jag inte träffat på länge, blir nog super trevligt! Så måste göra tidinställda inlägg nu ikväll både för imorgon, måndag och tisdag för kommer nog inte orka sitta vid datorn på måndag efter skolan.. Går ju ända till halv fem varje måndag, till våren så hoppas jag att det blir bättre schema och inte så långa dagar och att jag inte börjar så himla sent varje dag!
Ni får gärna komma med förslag vad jag kan ha med i julklappskalendern eftersom jag inte har hela julkalendern "full" eller vad man ska säga. Tänkte att det skulle bli tråkigt med bara tävlingar, så har endast några till tävlingar! Säger inte hur många, men några blir det iallafall! ;) Så kom med förslag, bara att kommentera på! Ni får självklart tipsa om vad som helst, tips på en bättre blogg, videoblogg, frågestund osv. Kommer "använda" ungefär fem av era förslag, så kommentera på nu sötnosar! :love:

Kommentarer
Postat av: JohannaStyrman

Fin blogg! men måste bara säga att det är väldigt dålig kvalite på bilderna :O

2012-12-02 @ 18:00:09
URL: http://oojohannaoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek