Väntar på båten..

Datum: 2012-07-27 - Tid: 12:00:00 Kategori: Vardag
Hej älsklingar! Är på Dalarö och väntar på att båten ska komma hit, den kommer 12:15 så om ungefär en kvart. Känns ännu jobbigare nu än vad det kändes när jag var hemma. Jag har just nu en massa tankar om att jag inte kommer göra det. Men jag har bestämt mig för att jag ska klara detta. Jag måste klara detta verkligen.. Sen får vi se om jag gör det eller inte, eller hur sötnosar? ;) Som jag skrev i inlägget innan så kommer jag svara på alla era kommentarer när jag kommer hem och jag kommer att berätta om hur det har varit på kollot i mitt första videoinlägg när jag kommer hem! Som jag skrev innan så får ni ha det bäst under tiden ni är borta! Jag älskar er! :love:
 

Glöm inte att ställa fler frågor i frågestunden HÄÄR! Svarar inte på någon annars! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek