Dag 11 - Mina syskon.

Datum: 2012-06-25 - Tid: 20:00:00 Kategori: 30-dagarsutmaning
Jag har tre syskon på mammas sida, och två på pappas sida, en som jag inte har kontakt med och en som är tyvärr död. Men jag tänkte berätta lite om dom ändå, det jag vet om dom haha.
 
 Sophia.
Min syster som dog för snart 4 år sedan. Hon dog den 18 november 2008 klockan 13:04. Hon fyllde 25 år den 12 mars. Detta är ganska jobbigt att skriva om då jag inte hade någon kontakt med henne innan hon dog och har inte träffat henne sedan jag var liten bebis. Jag kommer inte ihåg någonting om henne och vet knappt något om henne. För er som undrar så omkom hon i en arbetsolycka i Jönköping.
 
Johannes.
Han är 24 år. Bor i Stockholm tror jag. Jobbar som modellfotograf, om han inte har slutat med det. Vet inte så mycket om han då jag har ingen kontakt med honom, och det är riktigt tråkigt och väldigt jobbigt att prata om. Men livet är inte alltid lätt som man brukar säga. Jag vill verkligen ha kontakt med honom, men det är nog svårt att få.. Orkar inte berätta varför.
 
Christopher
Han fyllde 23 i slutet av Februari. Han jobbar som kock på en resturang inne i Stockholm. När han inte jobbar så gillar han att vara med sin dotter Emilia på snart 6 år. Jag träffar inte honom så mycket för han jobbar väldigt mycket. Han bor själv med min andra bror som ni får läsa i nästa stycke.
Han och jag är inte helsyskon, vi har bara samma mamma.
Han är världens snällaste och vill alltid mitt bästa även om jag inte lyssnar på han ibland så vet jag det. Jag älskar dig!

Conny.
Han fyller 20 år i Augusti. Han är utbildad servitös, men jobbar nu som smed på ett företag som gör dörrar, fönster och fasader. När han inte jobbar så gillar han att vara med sin flickvän och sin son som är lite mer än ett år. Han bor med min äldre bor som ni kan läsa om precis ovanför detta stycke. Dom bor en bit från där jag bor med min mamma och min syster. Han är världens snällaste och vill alltid mitt bästa. Conny, jag älskar dig! ♥

Stephanie.
Hon fyller 16 år i September. Hon har precis gått ut nian och har valt Vård och omsorg inriktning ambulans nu till hösten. När hon inte går i skolan eller är hemma och pluggar så gillar hon att vara ute och vara med sina vänner och kasta dart. Hon och jag bor tillsammans med min mamma.  Vi brukar bråka väldigt ofta och jag ångrar det lika mycket varje gång, haha. Jag älskar dig syster!
 

Detta var allt om mina syskon, jag lägger inte ut någon bild på dom för har inte ens någon bild på alla syskonen och har inte pratat med dom om det är okej att jag lägger upp bild på dom!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack dsm, allt är bra, hur står det till själv?

2012-06-25 @ 21:01:14
URL: http://miniiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek