DAG 4- Mina galna sidor.

Datum: 2012-06-18 - Tid: 17:00:00 Kategori: 30-dagarsutmaning
Ja nu var vi vid en svår punkt igen, enligt mig. - men ge mig ett försök!
Man kan tolka detta på två olika sätt. Antigen galna sidor när man blir arg, eller när man är glad och gör crazy saker, förstår ni hur jag menar nu? Hoppas de, haha!
-
Jag tror att alla har galna sidor men vissa vågar visa det bättre och vissa vågar inte alls visa det. Men det är vad jag tror iallafall.
-
Folk som känner mig vet verkligen att jag har galna sidor, både positiva och negitiva sidor tyvärr. Men oftast visar jag bara mina positiva galna sidor på ett crazy sätt men samtidigt på ett sätt som inte går till överdrivt, hoppas ni förstår vad jag menar nu! Jag verkligen älskar att bjuda på mig själv och gör det nästan hela tiden, Jag kan börja sjunga helt random inne i stan, börja skratta så jag nästan börjar gråta för ingenting nästan. Jag verkligen älskar att bjuda på mig själv men jag gör det på ett sätt som verkligen inte går till överdrivt.
Det kan hända att jag ska berätta något skämt och redan börja skratta innan jag berättat klart skämtet. Jag är en person som har torr och dålig humor, tror jag..
Jag är oftast crazy när jag är med mina vänner som jag verkligen känner, eller med min familj eller släkt. Som vintern 2010 så sprang jag och en tjejkompis till mig ut i mysdress och liknande raggsockor ( heter det så?, iallafall "fodrade" strumpor!) och mulade varandra. Ett av mina galaste minnen med henne. Det var jävligt kul men det var galet kallt också!
-
När jag blir arg så blir jag också galet arg, och då menar jag verkligen galen arg. Jag har gjort tusentals saker som jag gjort när jag blivit galet arg som jag verkligen ångrar. Jag har slagit min mamma i ilska. Jag har sparkat sönder saker. Jag har slitit sönder kläder som jag inte använder i ilska. Och detta är bara några saker av alla saker jag har gjort.
Ni ska veta, att jag ångrar detta så fruktansvärt mycket. Jag blir ofta så arg att jag inte kan kontrollera mig och vet inte vad jag gör. Jag får alltid sån stor ångest efteråt så jag börjar nästan alltid gråta, för när jag lugnat ner mig så vet jag att det är fel gjort av mig. Jag kommer publicera mer om mina "utbrott" och allt möjligt i kategorin "Min diagnos" som är för tillfället tom, men kommer att bli tillgängligt bland kategorierna i menyn under dagen.
Detta blev ett rätt så långt inlägg, men jag kände att jag bara behövde skriva av mig om detta, Hoppas ni tar er tid att läsa detta och verkligen förstår att jag inte alltid har det så lätt när jag blir arg, (jag försöker verkligen INTE, att få uppmärksamhet nu, utan jag vill bara att folk som hatar mig eller tycker mindre om mig för rykten om min sjukdom ska inse sanningen!)

Imorgon blir det "Om min sjukdom" men tror jag ska bara kopiera lite info från vårdguiden där och berätta lite mer allmänt om det. Annars ändrar jag det till någonting annat, för har ju berättat en hel del i detta inlägg om min sjukdom redan. Men håll utkik! ;)

Kommentarer
Postat av: Tua/eleonora

sv: jag har precis kommit hem från frisören! Vad ska du göra? :)

2012-06-18 @ 17:23:52
URL: http://tuaeleonora.blogg.se
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

nu är vinnarna av veckans blogg uppe, in och kolla om du är en av dem! Anmäl dig igen också! lycka till


Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek