Dag 6- Det här vill jag bli när jag blir stor.

Datum: 2012-06-21 - Tid: 18:15:00 Kategori: 30-dagarsutmaning
Detta inlägg skulle ha publicerats den 20/6-12, men hade inte tid då så det får publiceras nu!


När jag blir stor så vill jag antigen jobba som Stylist eller som fritidsledare, jag vet inte riktigt vilket jag ska välja ännu! Men jag har ju tid att bestämma mig så! Ska ju inte söka till gymnasium förens om två år alltså 2014.

Anledningen till att jag vill jobba som stylist är för jag verkligen älskar att hålla på med hår och sminka folk, det finns inget roligare än det enligt mig!
Och anledningen till att jag vill jobba som fritidsledare är för att jag älskar att vara med barn, speciellt barn som är mindre än mig eller har någon funktionsnedsättning eller diagnos av något slag. Många tror att båda jobben kommer att passa mig bra, men vi får se vad jag väljer. De kanske blir något helt annat, som kanske... Servitrice? Haha nej, skoja nu bara! ;) Skulle aldrig klara av att jobba som servitrice, tror jag inte iallafall! :bigeyes: Vad vill ni jobba med när ni blir stora? :love:
 
Modell: Sabina (Min halvsyster)
Smink och hår: Erica Nylund (jag)
Foto: Erica Nylund (jag) med Iphone 4
Senare idag kommer även "dag 7- Mina drömmar." upp i bloggen, så håll utkik sötnosar för det inlägget kommer bli galet långt verkligen! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese [fotoblogg]

Hej! Jättefin blogg :) Vill du göra ett bloglovin'-byte? Ifall du vill, kommentera min blogg vilket nummer du blev så gör jag detsamma! :D

2012-06-21 @ 18:42:20
URL: http://gollasfoto.blogg.se
Postat av: my wesström

frågestund på bloggen, bästa frågan vinner en länkning till bloggen!
skulle va superkul om du kunde fråga en eller fler frågor! Ha en bra midsommar.
Direkt t inlägget;
http://mywesstroms.blogg.se/2012/june/kor-pa-en-liten-fragestund-ingen-fraga-ar-f.html#trackback
kramar!

2012-06-21 @ 20:00:35
URL: http://mywesstroms.blogg.se
Postat av: cissi

din halvsyster, är det gunnars eller ullas barn? Inte visste jag hon hade fler barn som jag inte vet om. När fick någon av dem fler barn?

Kul att man som släkting inte alls vet om något, så vitt jag vet har gunnar bara dig, avlidna sophia och johannes... Sen har ulla christopher, conny och stephanie... Så, vem av dem har gett dig en halvsyster?

2012-06-25 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek