Happy girl!

Datum: 2012-11-20 - Tid: 14:30:19 Kategori: Vardag
 
Ja efter alla borttagna bilder och minnen så har jag äntligen Photoshop igen var tvungen att ta bort hela photoshop och alla penslar osv sen ladda ner Photoshop på nytt, jobbigt men värt tiden iallafall! Det ända negativa nu är att jag inte alls har några bilder eller penslar kvar, absolut inga! :( Det är nog det ända som är det negativa nu.. Men ska försöka ladda ner penslar igen och även föra över en del bilden från mobilen osv! Måste även svara på kommentarerna och göra skyltar till ******** också! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack snälla! :) Hoppas du också får en fortsatt fin tisdag :)
Resten utav dagen ska jag faktiskt bara slappa. Slå in lite julklappar, kolla på One Tree Hill men annars bara ta det lugnt! Vad gör du själv idag? :)

2012-11-20 @ 15:09:12
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se
Postat av: LINNEA

sv; skola, kompisar, fest, oså :) själv

2012-11-20 @ 20:47:36
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin blogg! :)

2012-11-20 @ 22:18:34
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Eriica

Denna veckan händer/har det hänt en hel del :)
I går var jag ledig, gymmade och så med en kompis.
I dag så har jag vart i skolan sen träffat lite vänner.
I morgon blir det skolan sen träna tror jag.
På torsdag ska klassen till Stockholm, spännande :)
& på fredag så är jag ledig, och i helgen lär jag träffa lite kompisar :)
Vad har du för planer för veckan då sötis?
Kram

2012-11-21 @ 01:19:22
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek