I never gave you a reason to hate me. You're just creating your own little drama of pure insecurity.

Datum: 2012-11-21 - Tid: 15:28:58 Kategori: Vardag
 
 
Älskar denna bild på mig, tagen idag.
 
Kom hem från skolan för ungefär en timme, sitter just nu och pratar med Linn på skype ska snart åka ner till skolan igen för ska ha utvecklingssamtal, suck..  Hade om-prov idag i matte, gick riktigt bra kändes så iallafall haha! :) Senare ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror jag bara ska vara hemma och ta det lugnt! :) Måste även föra över alla bilder från mobilen till datorn och även svara på alla era kommentarer som jag tänkte börja med nu innan jag åker till skolan igen. Men uppdaterar mer när jag kommer hem för har inte så mycket mer att säga till er just nu..

Kommentarer
Postat av: Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Sv: Tack, läxa, träna, spela match, gå i skolan själv? :)

2012-11-21 @ 17:59:42
URL: http://kaarolinaransed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek