Inne & Ute

Datum: 2012-09-27 - Tid: 11:00:00 Kategori: Inne & Utelistan
 
Stickade kläder - Måste bara hissa detta, hur snyggt är inte stickade kläder? Det är också väldigt populärt nu i höst, måste verkligen köpa en mysig stickad tröja, har ett par stycken men man kan ju aldrig ha för mycket kläder, eller vad säger ni? Haha!
Hösten - Jag måste bara hissa hösten, älskar verkligen denna årstid. Modet är så otroligt snyggt nu och även allt utomhus, förutom att det är så enormt kallt och det blir mörkt rätt så tidigt! Men liksom, träden, stämningen och allt! En stor hiss till hösten faktiskt!
Blogg.se - Äntligen kan jag hissa blogg.se, det finns tyvärr några saker som jag skulle vilja ha ändrat här på blogg.se men allt kan ju inte vara perfekt! Eller vad säger ni? Nu har blogg.se äntligen sluta krånglat och blogg.se appen är ju bara så grymt bra efter nya uppdateringen till IOS 6, love! Ni har väll hört att blogg.se lanserar en app till android någon gång under hösten, så nu kan alla uppdatera via sina mobiltelefoner! Man kan verkligen inte mer än älska detta, eller? ;)
 
 
Skolan - Måste bara dissa detta, och tror nog många andra verkligen dissar detta också! Jag bokstavligen hatar skolan men ändå inte på något sätt. Jag älskar absolut inte skolan, men jag trivs så enormt mycket i min nya klass så det blir verkligen kul att gå till skolan när man trivs! Dessutom så känns det ännu mer perfekt när vi har ett toppen schema!
Hanna Widerstedt - Måste bara dissa henne så totalt mycket. Jag har verkligen hatad henne sedan hon blev "känd" med sina äckliga videos på youtube, usch säger jag bara! Hon blev ju bara mer äcklig och hatad när hon var med i Big brother och sånt! Finner inga ord för mitt hat till denna super äckliga tjej! Usch säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek