The less you care, the happier you'll be.

Datum: 2013-04-14 - Tid: 12:58:57 Kategori: Vardag
Har inte kunnat uppdatera sedan i onsdags, 7days7stories blev helt knas, uppdateringen gick från okej till botten igen. Men mitt själva internet på datorn har inte funkat sedan i onsdags, så har inte kunnat ladda upp videobloggarna, så har gett upp med det. Men tänkte fortsätta på torsdag nästa vecka och köra dem sista dagarna, får bli ett litet konstigt "hopp" emellan men whatever! Det får duga iallafall. Under dessa dagar så har jag inte gjort så värst mycket, har varit i skolan, tagit det lugnt, pluggat en del och så! Har inte hänt så himla mycket som jag kan berätta, tyvärr. Fick tillbaka mitt biologi prov om hjärnan i fredags och fick väldigt bra betyg på det, så det gjorde min fredag till en mycket bättre dag, haha! I veckan som kommer har jag en saker planerat, lite småsaker som handlar om bloggen! ;) Vad kan de vara? ;) Det får ni veta senare, så håll ut babys! XOXO

Kommentarer
Postat av: Felicia

http://www.nattstad.se/ekelundfelicia

† Kolla min första videoblogg †
† NYTT PROJEKT I BLOGGEN † DOM TVÅ FÖRSTA SOM GISSAR RÄTT FÅR EN LÄNKNING I PREMIÄR INLÄGGET TILL NYA IDÉEN
† MASSA SKÖNHETSTIPS †:-)

2013-04-18 @ 00:02:13
URL: http://nattstad.se/ekelundfelicia
Postat av: aline

Fin blogg ;-)

2013-04-21 @ 22:34:06
URL: http://alinej.blogg.se
Postat av: Anonym

Finns det någon du hatar? Eller ogillar? Du är jätte vacker btw! <3 skit i alla haters

2013-05-08 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek