Ändringar i bloggen..

Datum: 2013-02-03 - Tid: 17:49:50 Kategori: Bloggdesign
Har suttit och fixat med bloggen hela dagen, så har inte haft tid att uppdatera! Inte så många ändringar i bloggen egentligen, men har lagt in massa nya koder i stilmallen som jag ska fixa med snart så kommer det bli en aning nya ändringar! ;) Ska ta en kort paus och svara på lite mail och även se om en bloggare har svarat på mail angående "veckans intervju" som börjar imorgon om jag får svar från bloggaren ikväll, annars börjar den nästa vecka! Så får hålla tummarna på att hon svarar ikväll så jag får börja med det, längtar så mycket! Ska verkligen bli riktigt kul! ;) :love: Ni får gärna komma med förslag på bloggare ni vill att jag ska intervjua ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek