Yeah, I'm smiling, but you're not the reason anymore.

Datum: 2013-02-28 - Tid: 12:45:44 Kategori: Vardag
Bild från någon dag sedan..

Förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting på nästan två veckor, men det har hänt så himla mycket under denna tid, haft mycket att tänka på och så! Jag har inte mått så bra alls sedan jag bloggade så har lagt bloggen åt sidan. Har sagt många gånger att jag ska ta tag med bloggen och allt sådär, men nu lovar jag att jag ska börja blogga som vanligt och så igen, har verkligen saknat att blogga en del och även er mina underbara läsare! :love: Från och med idag så ska jag blogga varje dag, svara på alla kommentarer och sånt. Saknar verkligen när statistiken var på top, men nu ska jag tillbaka dit, och jag vet att jag får kämpa mig upp dit, men jag är redo för att satsa allt, och då menar jag allt. Ska lägga ner massor med tid på bloggen nu.
 
Idag så blir det att fixa en ny bloggdesign, denna är verkligen jätte konstig så måste fixa en som är bättre, inte själva headern & de utan bara själva "kodningen" på bloggen, svårt och förklara för er som inte bloggar, men tror ni som bloggar förstår vad jag menar, hihi! :) Ska även göra några Photoshop tips idag, har lärt mig en hel del nya saker under tiden jag har varit borta, har suttit vid Photoshop varje dag nästan... Beroendeframkallande.. XOXO

Kommentarer
Postat av: Philippa ❤

Hej! :) Just nu har vi en frågestund på vår blogg, kika gärna in o fråga lite!
btw, fin blogg!

2013-02-28 @ 14:35:03
URL: http://ponnymupps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek