A true friend can see your tears pouring, while others belive the smile you're faking.

Datum: 2013-01-13 - Tid: 12:57:07 Kategori: Vardag


Vaknade vid halv elva idag, gick upp till centrum direkt nästan och handlade bröd och energi dricka. Har suttit och gjort lite omslagsfoton efter jag åt frukost till Jens och några andra. Ska börja på min header nu eftersom jag glömde spara den förra, sedan blir det bara att koda med bloggen hela dagen så jag äntligen får en ny och fräsch design! Har ju haft denna i årtal känns det som, haha! Ska även fixa tidinställda inlägg tills idag och imorgon innan jag börjar med headern så jag har det gjort. Jag ska även åka och gymma idag på mammas jobb om jag orkar, annars får det bli någon annan dag i veckan.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

SÖTOO

åhhh men tack så himlans tjejen! hade jag värkligen, och hoppas du hade detsamma!
hade en av mina bästa vänner på besök, så vi hade det grymt :D vad gjorde du själv :)??
PUSS

2013-01-14 @ 08:08:22
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Ampii

sv: haha detsamma!!
typ inga planer sj? :)

2013-01-14 @ 16:22:07
URL: http://aampiii.blogg.se
Postat av: agnesandersson

Fin blogg!!
Hoppas du har haft en fantastisk måndag!
kramisar♥

2013-01-14 @ 21:21:35
URL: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek