Äntligen fredag!

Datum: 2013-01-25 - Tid: 12:26:49 Kategori: Vardag
 
Vaknade vid elva tiden av att min bror kom in i rummet och stod och ropa på mig för mamma ville prata med mig, fick nästan damp och skrek "NEJ JAG VILL INTE PRATA!" som en liten bebis på 1 år nästan! Haha. Är verkligen sjukt morgon trött ibland och väldigt irriterad på morgonen. Ska snart börja packa ner lite kläder som jag ska ha med mig ner till Nyköping under helgen, skönt att komma bort från Stockholm. Vet inte hur mycket uppdatering det kommer bli för kommer ha med mig trådlöst internet och det är jätte dålig täckning med trådlösa internet i Nyköping, men ska försöka  blogga så mycket som möjligt! :) Vad ska ni göra i helgen sötnosar? :D

Kommentarer
Postat av: m

sv: tack finis!

2013-01-25 @ 14:36:20
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: jonna

tack, detsamma!
Jag har träffat min syster och nu ska jag bara ta det lugnt. Själv då?

2013-01-25 @ 17:30:48
URL: http://jonnaalm.blogg.se
Postat av: JB - fotografi

- Inga planer, sj? :)

2013-01-25 @ 19:30:58
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek