Nu börjar jag!

Datum: 2013-01-15 - Tid: 12:51:28 Kategori: Bloggdesign
Har suttit en stund framför datorn och verkligen tok letat efter snygga typsnitt som jag kan använda mig av i headern, har alla snygga typsnitt jag haft förut i en helt annan dator, alla typsnitt och bilder försvann när jag bytte dator till en mycket bättre. Vilket var ganska synd men jag ska ändå vara glad, har ju fått Photoshop CS 5 & 6 som äntligen inte krånglar.. Under tiden jag har letat efter snygga typsnitt har jag blivit inspirerad en hel del på hur min nya design ska se ut. Rosa och många färger, men ändå stilren. Vi får se hur jag lägger ihop det, hoppas på ett bra slut resultat, det får ta hur många timmar som helst. Men allting återstår att se, lägger kanske upp en sneakpeak om ett tag! :) Tipsa gärna om snygga typsnitt, behöver ännu fler typsnitt! :love:

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-01-15 @ 15:29:14
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek