If you don't fight for what you want. Don't cry for what you lose.

Datum: 2013-03-10 - Tid: 18:14:43 Kategori: Vardag
Tagen för typ 2 veckor sedan...
 
Hej sötnosar! Har inte uppdaterat på hela veckan, men har inte haft ork. Har mått verkligen piss vissa dagar, har knappt inte ens orkat vara i skolan varje dag. Har inte haft ork att plugga ens, har lagt mitt normala liv åt sidan känns det som. Men nu ska jag ta tag i allting, verkligen everything. Bloggen, skolan, livet och allt! Ska nog fixa en tillfällig header ikväll lite snabbt. Sen i veckan och nästa helg så fixar jag en ordentlig och snygg design, för måste ta nya bilder för har klippt mig, bild får ni se imorgon eller senare ikväll! Har även färgat håret, men blev bara lite ljusare rött, men ska färga igen i veckan eller nått sånt. Har bestämt mig för att bli blond, haha! Börjar tröttna på min hårfärg som jag har nu, och sen har jag en enorm utväxt! Har även börjat tröttnat på att vara brunett, nästan alla är de? Samma sak med blond, men anyways!
 
Igår så var jag och tränade med mamma en stund, gjorde bara 5 övningar för blev arg på mamma innan, så gick ifrån gymmet, så himla typiskt mig när jag blir arg och jag inte är hemma haha! Var även och klippte mig som sagt, fick även lite nya sminkprodukter av mamma igår eftersom nästan allt mitt smink som jag använder dagligen börjar ta slut, haha! :) Så passade på att köpa in lite saker igår när jag ändå var med mamma, hihi! Men ska börja göra tidinställda inför imorgon så jag hinner med allting, ska ju göra en tillfällig design också om jag hinner ikväll, annars gör jag den imorgon! XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek