Life is really simple but we insist on making it complicated.

Datum: 2013-03-11 - Tid: 07:16:00 Kategori: Vardag
Suddiga bilder, den bakifrån tog jag igår kväll och den andra i lördags när jag hade precis sköljt ur färgen och fönat det bara!
 
Vaknade för ungefär 10 minuter sedan, ska snart gå och fixa lite frukost, sedan börja fixa mig inför skolan. Måndag idag, känns faktiskt helt awesome fast ändå inte! Känner mig super taggad inför nästa vecka då min praktik börjar, så då slipper jag skolan i 3 veckor eftersom vecka 14 då min prao slutar är det påsklov, yey! :) Senare idag kommer en videoblogg upp så ni får se mitt hår bättre, dessa bilder tog jag snabbt med mobilen & är väldigt suddiga som ni ser.
 
Idag så kommer det bli en hel del olika men spännande & intressanta inlägg! Några av mina favoritlåtar just nu, hiss & diss, svar på tal, en text, vad texten handlar om får ni veta imorgon runt ett så klicka in på bloggen då, läsvärd text verkligen! Men måste skynda mig nu! Ha en toppen bra dag! XOXO

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hur fick du så långt hår? =) jättefint!

kram.

2013-03-11 @ 09:09:32
URL: http://nattstad.se/nellzan
Postat av: Princess Diana

TÄVLING!
VINN EN BURK VALFRI FÄRG PÅ MINIBEADS!

http://www.nattstad.se/DiiiNooo

2013-03-17 @ 22:13:16
URL: http://nattstad.se/DiiiNooo

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek