Ny design - vad tycks?

Datum: 2013-05-12 - Tid: 14:57:30 Kategori: Bloggdesign
 
Blev klar med designen för ett tag sen, skönt att det avklarat iallafall! :) Lite småsaker kvar som ska fixas, men det gör jag senare, orkar inte sitta och koda mer just nu.. Satt och kodade i 5 timmar i sträck med kategorierna. Jag blev iallafall sjukt nöjd med hela designen, vad tycker ni? Kommentera gärna! :)
 
Jag och Hampus åker inte till Gröna lund när jag kommer hem iallafall, ingen idé nästan så vi tar de nästa helg eller i veckan eller så. Istället kommer en nära vän till mig istället ikväll så har hon & jag en myskväll med girltalk och så! :) Kommer säkert bli en toppenbra avslutning på veckan. Ska även plugga lite när jag kommer hem, glömde lite papper hemma som jag skulle göra här nere under helgen. Det ska nämligen va inne imorgon, haha. Ska börja packa ihop allt nu så vi kommer iväg någon gång, haha! Uppdaterar när vi är på väg hemåt!
 
 

Kommentarer
Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Jättefin blogg och header :D

2013-05-12 @ 16:09:48
URL: http://nattstad.se/nnad
Postat av: Emil Ek

Hejhej! Fin blogg!
Kolla gärna in min blogg, jag bloggar om min vardag, lägger upp bilder jag fotat och tipsar om bra musik!
Ha det jätte bra! <3

2013-05-12 @ 19:24:41
URL: http://emilsfoton.blogg.se/
Postat av: JULIA - JUST NU: TÄVLING!

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg med samarbete från Idiwa.se där man kan vinna ett valfritt skal! Om det är något som intresserar dig så kika gärna in! Kram Julia.

2013-05-15 @ 10:49:46
URL: http://juliasphotography.blogg.se/
Postat av: Jenny Karlsson

jätte snyggt! riktigt duktig är på du att göra design:)

2013-05-16 @ 17:03:14
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek