Önskeinlägg: Vilka bloggar läser jag dagligen?

Datum: 2013-05-20 - Tid: 11:58:00 Kategori: Önskeinlägg
Många av er har frågat vilka bloggar jag läser när jag haft frågestunder men även i andra inlägg så tänkte skriva alla bloggar jag läser dagligen förutom dom jag har gjort bloglovinbyte med osv. Tänkte även skriva lite kort vad jag tycker om bloggen och vad den handlar om.
 
Andrea Viktoria - En blogg som handlar väldigt mycket om mode och smink, men även hennes vardag, en hel del tävlingar, bra uppdatering & en hel del videobloggar som får en blogg att bli ännu roligare att läsa! Jag verkligen älskar denna blogg, läser den minst 4 gånger per dag, kan läsa samma inlägg om och om igen, haha! En av mina absolut favoritbloggar.
 
Kenzas - Alla vet nog redan vad denna blogg handlar om eftersom hon är så himla känd. Jag älskar denna blogg och läser den väldigt mycket också. Blir typ as glad när jag läser Kenzas blogg hihi!
 
Viktor Frisk - Han fyller sin blogg med härliga modetips, sin vardag som modell, djupa texter om självförtroende & självkänsla (väldigt sällan men ändå så många texter), vet inte riktigt mer vad jag ska säga. Han skapade de populära "hashtagen" på instagram #fuckperfection med Nellie Berntsson i syfte med att ingen är perfekt, man är född till så man ser ut som idag. Dock finns inte hashtagen på instagram, men sett hundratals som har taggat den. Man kan även köpa skal och kepsar i Fuck Perfection, måste köpa det verkligen, haha! Jag älskar denna blogg mer än vad jag älskar någon annan typ, nej men jag älskar denna blogg. Ett plus är att han är jävligt snygg så!
 
Sarah Tjulander - Min absolut största förebild. Hon är så jävla vacker, hon är perfekt. Hon fyller bloggen med en hel del mode, vardag, tidningsinslag & en hel del annat. Har läst hennes blogg sen hon började blogga 2008 och hon har varit sedan 2008 min förebild och kommer alltid att vara. En blogg ni bara måste läsa om ni inte gör det. Man kan inte något annat än att älska den!
 
Zara Larsson - Alla borde nog veta vem de är. Hon fyller sin blogg med mode, hennes vardag som är fylld av skola, plugg men ändå framträdande och så.
 
Linda Blom - En nybliven mamma till lilla Selma. Hon fyller sin blogg med extremt härliga & fina bilder, delar med sig av hur de är att vara nybliven mamma, tips och en hel del annat. Har bara läst den i ca 8 veckor, så har inte kommit in riktigt i bloggen eller vad man ska säga. Men en grymt bra blogg iallafall!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Sv: Tack! Jag var med massor av kompisar och lite så! Dudå? :)

2013-05-20 @ 12:44:34
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; så! blev 62 :)

2013-05-20 @ 13:09:50
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: bella

ha en fin start på veckan! :)

Svar: åh tack detsamma!
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2013-05-20 @ 14:00:33
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se
Postat av: Therese Martinsson |webbdesign m.m|

Hej! Just nu så har jag "dagens bloggtips" på min blogg där NI får chansen att nominera er blogg eller en väns blogg som ni vill lyfta fram inför mina läsare. Va gärna med i den!

Kram

2013-05-20 @ 17:00:23
URL: http://thessys.blogg.se
Postat av: evi

va med i min tävling på bloggen och vinn valfria underkläder :D

2013-05-24 @ 20:00:48
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek