Saturday

Datum: 2013-05-11 - Tid: 14:07:41 Kategori: Bloggdesign
Bild från förra helgen..
 
Har precis lagt på i telefonen med min fina vän Hampus. Vi pratade lite om morgondagen då vi eventuellt ska åka in till Grönan när jag har kommit hem från Nyköping. Vi får se helt enkelt om det blir så. Imorgon så blir det isåfall ingen toppen bra uppdatering utan mest tidinställda inlägg som det kommer bli idag med. Måste fixa om hela headern igen för allt blev fel. Påbörjade den igår men datorn stängdes av och Photoshop avslutades och hade inte sparat bilden, SUCK.. Så idag så kommer jag bara fixa bloggen i det soliga vädret. Tänkte gå ut och sätta mig på altanen i solen och fixa bloggen så jag får lite mer färg samtidigt som bloggen blir klar! XOXO 

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka fina bilder på dig :)

2013-05-12 @ 13:51:39
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: moakaarlsson

sv; Förlåt.. är lite seg på att svara på kommentarer. Men ååh va mysigt!!! hoppas du har/haft jätte kul där borta. :)
Allt bra annars? kram :)

2013-05-12 @ 14:02:48
URL: http://moakaarlsson.blogg.se
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan =) vill du ha ett fint leende nu till sommarn? missa inte min tävling där du kan vinna hem ett paket med tandblekning :) Kika in här och läs mer och anmäl dig, :))!
Vinnaren dras redan ikväll KRAM!
http://saandriiiee.blogg.se/2013/may/vinn-tandblekning-och-fa-ett-fint-sommarleende.html#comment

2013-05-13 @ 18:55:56
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek