Always look what you have left. Never look what you have lost.

Datum: 2013-04-01 - Tid: 09:08:17 Kategori: Vardag
Har inte uppdaterat på nästan 3 veckor, förlåt för det! Men har inte haft någon ork till att uppdatera.. Hände en del saker på måndagen när jag slutade blogga och sen blev det bara mer och mer kändes det som.. Denna veckan samt förra veckan så hade jag prao. Praoade på min gamla skola där jag blev misshandlad, läs mer om det HÄR! Det var jobbigt den första dagen, men sen blev det lättare för varje dag. Träffade inte någon gammal klasskamrat för dem var också på prao, men träffade massa gamla lärare och sånt. Saknat verkligen den skolan, men samtidigt inte. Men det var riktigt kul att praoa där iallafall! :) Nu är det lov, skönt att kunna vila upp sig.. Sen nästa vecka så är det skola igen, en del prov och sånt antagligen..
 
Jag ska försöka börja uppdatera igen, börja uppdatera varje dag och så. För jag har saknat att blogga, jag brinner verkligen för det. Men jag har inte alltid haft ork till att blogga, och just nu har jag varit i en period då jag bara ser en mörk framtid, inte orkat med någonting och sånt. Men nu är det iallafall på bättringsvägen. Vilket är skönt. Ny månad och allt, så det känns bättre. Ska börja om på nytt med allting, bryta kontakten med folk som får mig att må dåligt osv. För idioter & haters ska inte få mig att må dåligt! Jag är stark och jag ska klara detta, och jag vet att jag kan klara det. För jag har världens underbaraste familj, vänner & släkt, och även världens underbaraste läsare. :love: Ska även fixa ett nytt utseende här på bloggen. Är så sjukt trött på denna tråkiga design så det är helt sjukt. Ska göra en riktig vår design, mer än så får ni inte veta just nu! ;) Kommer nog upp en sneak peak på designen senare idag när jag kommit en bit på vägen! Vad gör vi? NU KÖR VI!! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek